Àloe, fulla d’olivera, gingebre i maca
Amb l’estiu i la calor, a tothom li ve de gust un bon beure fred, i, si aquest té totes les característiques que ens agraden i interessen, ja en podem fer una ronda!
Us ho hem de confessar: ens encanta l’estiu! La calor, els dies més llargs, poder sopar a la fresca, passejar sense haver-se d’abrigar... És un goig i una joia! I, també, tots els complements refrescants de la calor: menjar-nos un gelat, banyar-nos al mar... i prendre’ns un refresc, és clar!
Des que es van inventar els refrescos, a finals del segle XVIII, ha plogut molt. Aigües carbonatades, gasoses, sodes, refrescos de cola... La varietat ha crescut enormement! Els sucs de fruita es veuen molt durant tot l’any, però, especialment, a l’estiu. Els sabors refrescants, dolços i agradables al paladar sempre estaran de moda!
Avui dia, però, tenint en compte les noves tendències, hom busca alguna cosa més. Els sucs de fruita i els refrescos, si bé poden resultar molt dolços i amens, en la seva majoria contenen un munt de sucres i afegits no massa saludables per al nostre cos. Ja se sap: un no fa mal, però fer-ne un ús continuat no és recomanable. Per això, ara que moltes persones busquen sucs o refrescos més lleugers, sense sucres, fets amb productes naturals i amb el mínim de sintètics, molts fabricants s’han readaptat a aquestes noves necessitats del mercat.
“Ara que moltes persones busquen sucs o refrescos més lleugers, sense sucres, fets amb productes naturals i amb el mínim de sintètics, molts fabricants s’han readaptat a aquestes noves necessitats del mercat”
Una nova proposta: el suc de La Chinata
En aquestes, arriba el nou suc d’àloe vera de La Chinata. Provinent d’una empresa de Cáceres especialitzada en olis i tot el que envolta aquest món, han decidit fer un pas més enllà en els seus estàndards de qualitat i crear noves línies de productes per al benestar, en general, dels seus usuaris: productes de bellesa i cosmètica, productes gurmet (condiments, cremes per untar...), i, és clar, el suc d’àloe vera que ens ocupa.
Aquest pren com a base una de les plantes medicinals més conegudes pel reguitzell de beneficis que aporta al cos humà: l’àloe vera (o atzavara), a més de diversos ingredients addicionals que reforcen la seva condició de saludable, com són la fulla d’olivera, el gingebre i la maca, tots, a més, provinents d’agricultura ecològica.
Cada ingredient, múltiples beneficis
L’àloe vera afavoreix el trànsit intestinal i contribueix a netejar el sistema digestiu; la flor d’olivera és antioxidant i antiinflamatori; el gingebre és perfecte com a relaxant muscular i per combatre la migranya; i la maca regula el sistema endocrí i aporta energia i benestar general.
“El nou refresc de La Chinata pren com a base una de les plantes medicinals més conegudes pel reguitzell de beneficis que aporta al cos humà: l’àloe vera (o atzavara), a més de diversos ingredients addicionals que reforcen la seva condició de saludable, com són la fulla d’olivera, el gingebre i la maca”
Article publicat al número 53 de D'estil.