0 items
El meu compte

Maximalisme en potència; quan més és més

 

Aquest estiu ho han petat amb les seves sandàlies “romanes”, i aquesta tardor estan disposats a fer el mateix. Els responsables de la joveníssima marca The Cut Project van forts!

 

Són l’evolució d’un nou concepte de sandàlia. Plataformes XL, tires gruixudes i disseny bast. Aquestes sandàlies reinterpretades i adaptades, ara, a estacions més fredes ens porten de ple a viatjar fins a temps remots, el que ocuparen una de les civilitzacions més importants de la història.

De disseny avantguardista i sostenibles, combinen pràcticament amb tot: faldilles, pantalons o vestits, tant se val. Còmodes, de gran qualitat i ideals per suportar el tragí de la vida moderna, no són aptes, però, per a persones discretes, perquè es fan mirar d’allò més; són, de fet, originalíssimes i sorprenents.

 

“Plataformes XL, tires gruixudes i disseny bast. Aquestes sandàlies reinterpretades i adaptades, ara, a estacions més fredes ens porten de ple a viatjar fins a temps remots, el que ocuparen una de les civilitzacions més importants de la història”

 

Un altre concepte del luxe

Les col·leccions de The Cut Project defenen un concepte del luxe que no es basa en termes econòmics, precisament, sinó en la seva exclusivitat, en la forma com s'executa la seva producció i en la traçabilitat dels materials emparats per a la seva fabricació, que, per cert, són de màxima qualitat i procedeixen només de proveïdors europeus.

Amb la clara intenció d’allunyar-se del concepte fast fashion, trencant motlles i patrons homogenis, aposten per la identitat pròpia, l’extravagància i la comoditat, sense complexos.

 

Moda slow sostenible

Un dels punts forts de The Cut Project és que treballen amb la mirada posada en la sostenibilitat. No en va, utilitzen teixits i pells tenyides només amb tanins vegetals procedents de plantes com el roure, el castanyer o l’acàcia. I no tan sols això, sinó que cuiden al mil·límetre el procés de producció d’aquest calçat, que funciona en mode slow, per aconseguir que tingui el menor impacte ambiental possible i contribuir a teixir una moda més ètica i responsable. És una tornada a la producció de proximitat en forma de sabates que duren molt més temps, com abans, i que s’escapen de les tendències efímeres.

 

“Utilitzen teixits i pells tenyides només amb tanins vegetals procedents de plantes com el roure, el castanyer o l’acàcia”

 

 

De marques d’altres a una marca pròpia

El seu creador és Antonio Marcos, un emprenedor valent que, després d’haver treballat durant setze anys per a marques tan prestigioses com Loewe, Massimo Dutti, Carolina Herrera, Purificación García, Adolfo Domínguez o Oscar de la Renta, ha fet realitat aquesta marca de calçat femení esportiu premium que va arribar el mes de novembre de 2019 disposada a trepitjar fort.

 

 

 

Article publicat al número 54 de D'estil.

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per al seu ús. Més informació aquí.

Top